Tuesday, January 15, 2013

ABSDF ေက်ာင္းသူရဲေမေဟာင္း နန္းေအာင္ေထြးၾကည္ရဲ႕ ေျမာက္ပိုင္း ခရီး(၈)


by May Thingyan Hein on Tuesday, November 20, 2012 at 7:32am ·

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
ႏို၀င္ဘာ ၂၀၊ ၂၀၁၂၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။

အပိုင္း(၈)


ေနာက္တေန႕ ေန႕ လည္ေလာက္မွာေပါ့ ။ ၂၄ရက္ေန႕မွာေပါ့ သံေခ်ာင္းလာစကားေျပာတယ္။ေခါင္းမမာဘဲ ေအးေအးေဆးေဆးဝန္ခံဖို႕ေပါ့ေနာ္။

မငယ္တဲ႕…မင္း ေခါင္းမာရင္ ေသသြားလိမ့္မယ္ေပါ့ ။ ဟုတ္တယ္ေျပာလိုက္ရင္ေနာက္ကို လႊတ္ေပးမယ္ေပါ့ေနာ္။ မင္းဟုတ္တယ္မဟုတ္လား ေမးတာေပါ့ ။

က်မ ကလည္း ေခါင္းခါတယ္ .. တခုခုမွားေနျပီ Cs ေပါ့ေနာ္ ။ ကိုယ္က ဟုတ္မွ မဟုတ္တာေလ။

အားေမာင္ေရ ..မင္းေတာ့ ခံရေတာ့မယ္ေကာညယ္ .. တဲ့ ။ အဲ့ဒါ ..အဲ့ဒါ က်မကို IO ရံုးမွာဘဲထားထား တုန္းေပါ့ေနာ္ ။သံေခ်ာင္းက လာေျပာတယ္ .. အဲ့လို ။


က်မကိုစစ္ေၾကာေရးမဝင္ရေသးဘူးေလ .. အဲ့ဒီအခ်ိန္အထိ။ဒါေပမဲ႕ က်မ လန္႕ေနျပီ .ေၾကာက္ေနျပီ ။
ညကေလးတင္  က်မ အျမီးဆိုတာ ခဏေလး ခံလိုက္ရတယ္ .မဟုတ္လား။ မခ်ိမဆန္႕ ေအာ္သံေတြလည္းၾကားေန၇ေတာ့..။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ကမွ ဒီ ေထာက္လွမ္းေရး
ဆိုတာၾကီးဟုတ္မွ မဟုတ္ေတာ့ ..မဟုတ္ဘူး ..ေခါင္းခါတာေပါ့ ။


သူတုိ႕က ဘယ္လိုလဲ ဆိုေတာ႕ နားလည္ေအာင္ေျပာရရင္ ေသခ်ာ ရွင္းျပမွ ရမယ္။ မိန္းကေလးထဲမွာ စဖမ္းတာက မိခ်ိိဳကို စဖမ္းတယ္၊ ၿပီးေတာ႕က်မကို ဖမ္းတယ္။ က်မကို ဖမ္းတဲ႕ အခ်ိန္မွာ သူတုိ႕က မိခ်ိဳကို က်မက ေထာက္လွမ္းေရး ဆိုတာကို ရေအာင္ စစ္တယ္။ က်မကို ဟုတ္ပါတယ္ ေထာက္လွမ္းေရး အရာရွိပါ ဆိုတာကို မိခ်ိဳ ဆီကေန ရေအာင္ကို စစ္ၾကတာ။ အဲဒါေၾကာင္႕ က်မကို ဖမ္းတဲ႕ ေန႕က မိခ်ိဳကို သူတုိ႕ အေသႏႊာၾကတာ။ မိခ်ိဳကလည္း ေတာ္ေတာ္ကို ေအာ္တာ။ သူ႕ရဲ႕ အသံေတြကလည္း တကယ္႕ကို မခ်ိမဆန္႕ ဆိုေတာ႕ ေၾကာက္တာေပါ႕။ သိတယ္ မဟုတ္လား။

က်မကို သူတုိ႕ စစ္ေတာ႕ သူတုိ႕က က်မကို ေထာက္လွမ္းေရးက ဆိုတာကို အတင္းဘဲ မရရ ရေအာင္မဟုတ္မဟတ္၀န္ခံခ်က္ရေအာင္စစ္တာျဖစ္သြားၿပီ။ သူတုိ႕ ၂၄ ရက္ေန႕မွာ က်မကို မစစ္ေသးဘူး။ အဲ.. ၂၄ ရက္ည ဆိုေတာ့၂၅ ရက္ေန႕အကူးပိုင္း ေလာက္မွာမွ ေနမယ္ က်မကို စစ္တာ။ စတာ.. စစ္ေၾကာေရးစဝင္တာ ။


စစ္ေတာ႕ က်မက ကိုယ္မွ ေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္တာ မဟုတ္တဲ႕ အေၾကာင္း ေျပာတာေပါ႕။ က်မက မဟုတ္တဲ႕အေၾကာင္း ေျပာေလ ပိုၿပီးေတာ႕ တိုးလုပ္ေလပဲ။ Electric Shock ေပးတာ ။ က်င္စက္ေလ ။ Shock ရိုက္တာ ။ အင္း .. IO ရံုးမွာဘဲ ေပါ့ ။က်မကို စစ္တဲ႕သူေတြကလည္း သန္းေဇာ္တို႕ ေဇာ္ေဇာ္မင္းတုိ႕ပဲ။ မ်ိဳး၀င္းနဲ႕ သံေခ်ာင္းက လံုး၀ လာမစစ္ဘူး က်မကို ။ ေနာက္တျခားလူေတြလည္းပါ ပါတယ္ ။ စစ္ေၾကာေရးခံရတဲ့ အၾကိမ္ေတြမ်ားေတာ့လည္း ဘယ္သူေတြ ဘာဆိုတာေရာကုန္ျပီ ။

အဲလိုေထာက္လွမ္းေရးဟုတ္တယ္ မဟုတ္လားဆိုၿပီးစစ္ၾကေတာ႕က်မက လည္း မဟုတ္ဘူး၊ မွားေနၿပီေပါ႕၊ အဲလိုေျပာရင္းနဲ႕ က်မ မ်ိဳး၀င္းနဲ႕ ေတြ႕ခ်င္တယ္လို႕ ေျပာေတာ႕ သူတုိ႕က ေအာင္မာေလး မင္းတေယာက္ပဲ သတၱိရွိရွိနဲ႕ Vcs နဲ႕ ေတြ႕ခ်င္တယ္လုိ႕ ေျပာရဲတယ္ေပါ႕။က်မက မဟုတ္ပါဘူး။ က်မ ေကာင္းေကာင္းပဲ ေျပာခ်င္တာပါ၊ ကိုသံေခ်ာင္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ႕ ေခၚေပးပါလို႕ ေျပာေတာ႕ သူတုိ႕က သြားမေခၚေပးဘူး။ အဲဒီမွာ သူတို႕က ထပ္ႏွိပ္စက္တယ္။

သူတို႕က စစ္ကတည္းက မင္း ေထာက္လွမ္းေရး ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား ဆိုၿပီး စစ္ၾကတာေလ။ ငါတို႕ အတိအက် သိတယ္ေပါ့ ။ ေသေသခ်ာခ်ာ စံုစမ္းထားတာေပါ့ ။ ဒါၾကီးဘဲေျပာျပီး အသကုန္ ဝိုင္း သမေနၾကတာ။


က်မ ဆီကေန မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ ထြက္ေလ ပိုႏွိပ္စက္ေလ လုပ္ၾကတယ္။ Electric Shock ခ်ည္းပဲ ေပးတာ။ အဲဒီေန႕က တရက္တည္းနဲ႕ကို ေတာ္ေတာ္ေလး ခံရတယ္။ ဘယ္လိုေျပာမလဲ လူကလည္း ႏႈန္းၿပီး ထံုေနၿပီ၊ မခံႏိုင္ေတာ႕ဘူး။ ေတာ္ေတာ္ခံစားေနရတာ။ ရိုက္တာ ထုတာေတြကလည္း ရွိေသးတယ္။လူတကိုယ္လံုး နာတာေရာ၊ ခံရခက္တာေရာ၊ ထံုေနတာေရာ ခံစားခ်က္နဲ႕ ဘယ္လိုေျပာရမွန္းကို မသိေအာင္ ခံစားရတယ္။ကိုယ္က မဟုတ္လုိ႕သာ မဟုတ္ဘူးေျပာေနရတာ။ လူကေတာ႕ မခံႏိုင္ေတာ႕ဘူး။ အရမ္း ႏိွပ္စက္တာ၊ မဟုတ္ဘူးေျပာေလ တိုးတုိုးၿပီး လုပ္ေလပဲ။ Electric Shock ဖိ ေပးတာခ်ည္းပဲ။Shock ရိုက္တာေတာ္ေတာ္ ခံရဆိုးတယ္။ ခံစားခ်က္ရွင္းမျပတတ္ဘူး၊ ရွင္းျပႏိုင္မဲ႕ စကားလံုးလည္း က်မမွာ မရွိဘူး၊ တကယ္ကို ခံရဖူးတဲ႕သူေတြမွ သိႏိုင္မဲ႕ နာက်င္မႈေတြပါ။


အဲဒီမွာ က်မကို စစ္ေတာ့ ခဏေနေတာ့ မ်ဳိးဝင္းလာစကားေျပာတယ္။ က်မကို ေခ်ာ႔ၿပီး ေျပာတာ။ နင္ခုလို ေခါင္းမမာဘဲ ေအးေအးေဆးေဆးဝန္ခံဖို႕ေပါ့႕။ ေခါင္းမာရင္ ေသသြားလိမ့္မယ္ေပါ့။ေနာ္ အဲလိုမ်ိဳးေတြလာေျပာျပန္တယ္။ ဟုတ္တယ္ေျပာလိုက္ရင္ေနာက္ကို လႊတ္ေပးမယ္ေပါ့ေနာ္။ မင္းဟုတ္တယ္မဟုတ္လား ေမးတာေပါ့ေနာ္။ က်မ ေခါင္းခါတယ္ .. တခုခုမွားေနျပီ ။ က်မကလည္း ဟုတ္မွ မဟုတ္တာ ၀န္မခံႏိုင္ဘူးေလ။ ေခါင္းခါတယ္။ တခုခုမွားေနျပီ ။V Cs ေပါ့ေနာ္ ။ ဒါေပမဲ႕ အဲဒါကို သူတို႕လက္မခံဘူး။ မ်ဳိးဝင္း က်မကိုၾကည့္ျပီးေခါင္းခါတယ္..ထြက္သြားတယ္။


Electric Shock ေပးတယ္။ အဲဒါနဲ႕ ေနာက္ဆံုး ေသေတာ႕မယ္ဆိုၿပီး က်မ ဟုတ္ပါတယ္လို႕ ေျပာလိုက္ရတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္လုိ႕ ေျပာမွပဲ ႏိွပ္စက္တာ ေတြ ရပ္ေတာ့တယ္။ဝမ္းနည္းတာအရမ္းပါဘဲ ။ ရင္ထဲမွာ ထိထိခိုက္ခိုက္ကို ၀မ္းနည္းတယ္။


အဲလို ေျပာလိုက္ေတာ့လည္း မၿပီးေသးဘူး။ သူတို႕က လိုင္းတင္ထားၿပီးသား။ ဟုတ္ပါတယ္လို႕ ေျပာလိုက္တာနဲ႕ ရာထူးနဲ႕ ကိုယ္ပိုင္နံပတ္တဲ႕ အဲလို လိုင္းတင္ထားတာ။ ျပႆနာပဲ။အဲဒီမွာ မဟုတ္ဘူး ဟုတ္တယ္နဲ႕ တခါ ၾကာျပန္ေရာ၊ ေနာက္ဆံုး ေက်ာ္ထင္ဦးေျပာခဲ႕တဲ႕အတိုင္း NIB ကပါေပါ႕။ တကယ္ေတာ႕ NIB ဆိုတာ ဘာမွန္းေတာင္ မသိဘူး။ တကယ္လည္း မသိခဲ႕ဘူး။ အဲဒီမွာ ရာထူးၾကေတာ႕ လည္း ျပသာနာ ထပ္တက္တာပါဘဲ။

က်မက ဘယ္လုိလုပ္ ဗိုလ္လို႕ လုပ္ရဲမွာလဲ၊ ဗိုလ္ဆိုရင္ ပိုခံရမွာ ေသမွာပဲ။ အဲဒါနဲ႕ ဒုတပ္ၾကပ္ဆိုေတာ႕ မဟုတ္ျပန္ဘူး။ နင္ဘယ္လိုလုပ္ ဒုတပ္ၾကပ္ ျဖစ္ႏိုင္မွာလဲ ခင္ခ်ိဳဦးေတာင္မွ တပ္ၾကပ္တဲ႕…။ အဲေတာ႕ ဒုတပ္ၾကပ္ကေန တပ္ၾကပ္၊တပ္ၾကပ္ကေန မရဘူး။ သူတုိ႕လက္မခံဘူး အဲဒါနဲ႕ တပ္ၾကပ္ၿပီး ဒါကလည္း လက္မခံဘူး။ အဲဒီမွာ ဘာဆက္ေျပာရမွန္းမသိတာနဲ႕ ေနာက္ဆံုး ဒု ဗိုလ္ဆိုတာနဲ႕ အဆင္ေျပသြားတာပဲ။ ဒု ဗိုလ္ဆိုတာကို သူတုိ႕က သေဘာ က်တယ္။ အျဖစ္က အဲဒီလို။ေနာက္ဆံုး ဒုဗိုလ္နဲ႕ေစ်းတည္႕သြားတယ္လို႕ပဲ ေျပာရမယ္။ ဆိုေတာ့ က်မက NIB က ဒုဗိုလ္ ညတြင္းျခင္းျဖစ္တယ္ေပါ့ေနာ္။

အဲဒီမွာ ကိုယ္ပိုင္နံပတ္ ေမးျပန္ေရာ။နင္တို႕ငါ႕ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္နံပတ္ သိတယ္ဆို၊ အဲဒီေတာ႕ နင္တို႕ပဲ ေျပာလိုက္ေတာ႕ ဆုိေတာ႕လည္း မဟုတ္ဘူးတဲ႕။ နင္႕ ပါးစပ္ကေန ကိုယ္တိုင္ေျပာရမယ္တဲ႕။ အဲဒါနဲ႕ က်မ ေသခ်ာ စဥ္းစားတယ္။ပါးစပ္ထဲ ေတြ႕ရာ နံပတ္ေျပာလိုက္လို႕ ေနာက္ ေမ႔သြားရင္လည္း ေသေအာင္ ခံရဦးမွာ ဆိုေတာ႕ စဥ္းစားရတယ္။


အဲဒါနဲ႕ က်မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ နံပတ္က က/ ၁၇၅၀ လုို႕ ေျပာလိုက္တယ္ေပါ့ ။အဲ့ ဒါ က်မရဲ႕ ဒီ NIB ဒုဗိုလ္ ကိုယ္ပိုင္နံပတ္ေပါ့ ေနာ္။ အဲ့ နံပတ္ေျပာလိုက္တာနဲ႕
သန္းေဇာ္ ေပါ့ .. ဒီလူ အခု ျပည္တြင္းမွာ ..မႏ ၱေလးမွာ ခု ရွိေနတယ္ ။

(( အခု သူက ျပည္တြင္းပါ။  ေလးစိန္ေသမႈ႕နဲ႕ ႏိုင္ငံေတာ္သံမတ၊ ျပည္ထဲေရးနဲ႕ ရဲခ်ဳပ္ ၃ ခု
လံုးကို အၾကံေပးေရွ႕ေနငွားျပီး တိုင္ၾကားစာတင္ခဲ့လို႕ SB က ကိုရဲလင္း နဲ႕ ကိုေက်ာ္ႏိုင္ဦး ၊ တိုင္ၾကားတဲ့ ေလးစိန္ သမီး မစမ္းစမ္းေအး တို႕ကို ေခၚစစ္
ျပီး ေနာက္ မွ ရဲ စခန္းကို ခ်ေပးေတာ့ ရဲ ေတြကအဆင့္ဆင့္ ထပ္စစ္ေဆးျပီးဝိုင္းေမာ္ ရဲစခန္း မွဴးက တာဝန္ယူေနတာေပါ့ေနာ္ ။ ဒါ. အခုခ်ိန္အထိ ေပါ့.
ေခၚယူစစ္ေဆးေမးျမန္းေနတာေတြ လူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားေနပါျပီ .။လက္ရွိ အေျခ အေန ကို သိေအာင္ၾကားညွပ္ နည္းနည္းေျပာျပတာပါ.အတိအက်ေတြ ကေတာ့ ေနာက္သိရမွာေပါ့ေနာ .။))


ဒီကိုယ္ပိုင္နံပတ္ က/ ၁၇၅၀ ဆိုတာကလည္း အျမဲတန္းမွတ္မိေနေအာင္ေပါ့။ က်မရဲ႕ ABSDF-NB ကရဲေမနံပတ္ မ/၀၀၁၇ ကေန ေပါ့ ။ ၁၇ ကိုယူလိုက္ျပီး
အေနာက္က ၅၀ ဆိုတာက ၅၀ က ၁၀၀ ရဲ႕ တဝက္ေလ ။ ဆိုေတာ့ က်မ NIB နံပတ္ က/ ၁၇၅၀ ျဖစ္သြားတာေပါ့ ။ဒီလိုဘဲ မတရားအဖမ္းခံရသူေတြ လုပ္ၾကံေလွ်ာက္ေျပာကုန္ၾကရတာ။ေျပာေတာ့လည္းယံုၾကည္ေလာက္တဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြ ကို ထြင္ျပီး ပံုျပင္ေလးေတြလိုဘဲ ေျပာၾကတယ္။ေရး
ၾက လက္မွတ္ေတြထိုးၾကေပါ့ေလ ။ ဒါနဲ႕ သန္းေဇာ္ ေပါ့ က်မကိုယ္ပိုင္ နံပတ္ရတာနဲ႕ ေတြ႕လား ငါတို႕ ရထားတာေတြ နဲ႕ အတိအက် ဘဲ ေပါ့ ..တူတယ္ေပါ့ ။အင္း .. အတိအက် သိထား စံုစမ္းထားတာ..တဲ့ ။


အဲဒီမွာ က်မကို ဖမ္းၿပီး စစ္ျပီးေတာ့ သူတုိ႕က ရပ္မသြားဘူး ။ ဆက္ေဖာ္ ခိုင္းတာ။ သူတုိ႕က ဒီတပ္ထဲမွာ က်မတေယာက္တည္းေတာ႕ မဟုတ္ ဘူးေပါ႕။ ေနာက္ အရာရွိေပါ႕ ဆက္ေဖာ္ခိုင္းတာ.. ဆိုေတာ့ က်မ လည္း ခ်က္ျခင္းေခါင္းထဲ ေရာက္လာတာက ေတာ့ က်မတို႕ အတူလာတဲ့ ထဲက သန္းထြန္းစိုးေပါ့..ေနာ္ ။သူ႕ကို ေျပာလိုက္တာေပါ့။


က်မကိုယ္တိုင္ကိုယ္ကNIB ဒုဗိုလ္ ဆိုေတာ့ ဒီသန္းထြန္းစိုး ေခၚ တိုက္ပိတ္ ကို က်မရဲ႕ အထက္အရာရွိ ဗိုလ္ၾကိးျဖစ္ပါတယ္ဆိုျပိး ေျပာလိုက္တာေပါ့ ေနာ္ ။ ဘာလို႕ သူ႕ကိုေျပာလိုက္ လည္း ဆိုေတာ့ ဒီ သန္းထြန္းစိုးက ၁၉၉၁ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းေလာက္က ေရွ႕တန္းမွာအဖမ္းခံလိုက္ရတာ ..ျပည္တြင္း မွာေထာင္က် ေနတာေလ ။ဘယ္လို အဖမ္းခံရတယ္ဆိုတာေတြ ကိုရဲလင္း က ေရွ႕တန္းမွာဆိုေတာ့ သူေျပာျပထားျပီးျဖစ္တယ္။ သန္းထြန္းစိုး အစိုးရတပ္နဲ႕တိုးၿပီး အစိုးရတပ္က ဖမ္းသြားတဲ႕အေၾကာင္း ကိုရဲလင္းရဲ႕ ေျမာက္ပိုင္း ခရီးစဥ္ အပိုင္း (၅)မွာလား (၆)မွာလား သူေျပာထားပါတယ္။ အဲဒီတုန္းကေတာ႕သန္းထြန္းစိုး အစိုးရတပ္ဆီမွာ အဖမ္းခံရတယ္ဆိုတာပဲ ၾကားတယ္၊ ဘယ္ပံု ဘယ္နည္းနဲ႕ အဖမ္းခံရတယ္ဆိုတာကေတာ႕ ကိုရဲလင္းတုိ႕ ေျပာမွပဲ သိရတယ္။


က်မလည္း အဲလို ေထာက္လွမ္းေရးလုိ႕လည္း ၀န္ခံၿပီသြားေရာ ဒီလူၾကီးကုန္းေအာက္ကမတရားအဖမ္းခံထားတဲ့သူေတြ ခ်ဳပ္ထားတဲ့ေနရာေခၚသြားတယ္ ။ႏွစ္ေဆာင္ ေပါ့။ဒီ ေဒါင္းမိခင္မွာက ေယာက်ာၤးေလးေတြအတြက္ေပါ့။ နံေဘးက စားဖိုေဆာင္မွာက မိန္းကေလးေပါ့ ။ဒါေပမဲ႕ အဲဒီမွာ က် ဘယ္သူေတြကို သြားျမင္လိုက္လဲ ဆိုေတာ႕ ေတာ္ေတာ္ အံ႕ၾသသြားတယ္။ က်မ စိတ္ထဲမွာ ထင္တာက ခင္ခ်ိဳဦးနဲ႕ က်မနဲ႕ပဲ ဖမ္းထားမယ္လို႕ ထင္ထားတာ။
တကယ္ေတာ႕ သြားျမင္လိုက္တာက….။

ေရွ႕ဆက္ေဖာ္ျပပါမည္။
ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)

ဝဲမွယာ .. နန္းေစာ။လုမိုင္။နန္းေအာင္ေထြးၾကည္။စိုးစိုးလြင္။သင္းသင္းညီ။မသြယ္။မမူ။ ( ေနာင္ရာပါစခန္း )
54Like ·  · 

No comments:

Post a Comment