Wednesday, October 10, 2012

ကိုေဇာ္နိုင္၏သေဘာထား


  • က်ေနာ္၊ယခုေရးျပေသာကိစၥႏွင့္ မထိစပ္မိေသာ ေဖ့ဘုပ္ေပၚက က်ေနာ့မိတ္ေဆြအေပါင္းကို
    စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ခဲ့လွ်င္ အထူးေတာင္းပန္ပါသည္။
    ျပည္တြင္းထုတ္ E leven ဂ်ာနယ္က မင္းလြင္ဆိုသူေရးေသာ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္တြင္းက
    သူလွ်ဳိေဖာ္ထုတ္ၿပီး။စစ္ေၾကာေရးလုပ္၊သတ္ျဖစ္ခဲ့တာကို က်ေနာ္ေဆြးေႏြးပါမည္။
    ကိုမင္းလြင္ရဲ ့အျမင္မွားျခင္း၊မွန္သည္၊က်ေနာ္မေဆြးေႏြးပါ။
    သူက ေဘးလူတေယာက္ အျဖစ္ေဆြးေႏြးတာျဖစ္လို ့ သူ ့အျမင္ သူေရးတာကို က်ေနာ္တို ့လက္ခံၾကရပါမည္။
    တဆက္တည္းတင္ျပလိုသည္မွာ ဒီေန ့က်ေနာ္အေပၚက်ေရာက္လာေသာ တာဝန္ကိုပါတင္ျပ
    ပါမည္။ဆက္စပ္ၾကည့္ႏိုင္ၾကပါတယ္။
    ကိုမင္းလြင္ေရ၊က်ေနာ္တို ့ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္မွာ ဖြဲ ့စည္းပုံဥပေဒရွိတယ္။
    ဒီကိစၥနဲ ့ဆက္စပ္တာ ေျပာျပမယ္။
    တပ္ဖြဲ ့ဝင္မည္သူ တဦးတေယာက္ကို မွ ညင္းပန္း ႏွိက္စက္ျခင္းမျပဳရ။
    ၇န္သူ ့ သူလွ်ဳိ၊သုံ ့ပန္းကိုရမိက လူ ့အခြင့္အေရးအျပည့္အဝေပးၿပီး စစ္ေဆးရမည္။
    တရားဥပေဒ အရဆုံးျဖတ္ၿပီး၊ႏိုင္ငံတကာ အဖြဲ ့အစည္းမ်ားသို ့လႊဲအပ္ရမည္။
    တပ္ရင္းမ်ားမွေသဒဏ္ဆုံးျဖတ္ခြင့္မရွိ။ဗဟိုေကာ္မတီမွသာ ေသဒဏ္ကို စီရင္ခြင့္ရွိသည္။
    ေသဒဏ္က်ခံရမည့္သူသည္ အနီးကပ္ဆုံး ညီလာခံတြင္ အယူခံပိုင္ခြင့္ရွိရမည္။
    ညီလာခံမွ ပယ္ဖ်က္ျခင္း။အတည္ျပဳျခင္း ျပဳရမည္။။ဒါေတြကိုေက်ာ္လြားၿပီး သတ္ျဖတ္၊ရက္စက္
    ခဲ့သူေတြရဲ ့လုပ္ရပ္ က ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ကို လာေရာက္လႊမ္းခဲ့တာဘဲ။
    ထိုသူတို ့ကလည္း ၊ထို အခ်ိန္က အာဏာရွိေနၾကတယ္။
    ဒီေန ့ က်ေနာ္အေပၚက်ေရာက္လာတဲ့ တာဝန္က။
    မပမွာ ျဖစ္ခဲ့တာ က်ေနာ္နဲ ့ေဝးေနေတာ့ က်ေနာ္တိုက္ရုိက္ဝင္လို ့မရဘူး။
    ဗဟိုဌာနခ်ဳပ္မွာ ေဌးႏိုင္ဆိုသူ ေသဆုံး၊ ( အသတ္ခံရတာလည္းျဖစ္ႏိုင္ )ရတဲ ့ကိစၥကို ဥပေဒေၾကာင္း
    အရ သက္ဆိုင္သူ မိသားစုေတြက တင္လာေတာ့ ဥပေဒနဲ ့ပါတ္သက္သည့္ေမးခြန္းေတြကို
    ဥပေဒပညာရွင္ေတြက ေမးလာေတာ့ က်ေနာ္တရားဝင္ေျဖေပးရပါေတာ့မည္။( က်ေနာ့ကိုေမးလာပါသျဖင့္ )
    အထက္ပါေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ဖြဲ ့စည္းပုံ ဥပေဒကို အေျခခံလို ့က်ေနာ္ သိသမွ် သစၥာဆိုေျဖပါမည္။
    သူလ်ဳိျဖစ္ျခငိ္း။မျဖစ္ျခင္းကို ဒီေန ့ထိ ဘယ္သူမွ တရားဝင္ မျပႏိုင္ပါ။က်ေနာ္လည္း ဘယ္သူက
    သူလွ်ဳိ၊ဘယ္သူက မဟုတ္ပါ တခြန္းမွမေျပာပါ။
    ရက္စက္ယုတ္မာမွဳရယ္။ မတရားသတ္ျဖတ္မွဳကို က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါ။မတရားမွဳက်ဴးလြန္ထားသူေတြ။
    ကံ ကံ၏ အက်ဳိးအရ သာခံဘို ့ျပင္ၾကေပေတာ့။

    6Unlike ·  · 

  • Thit SarThu Rein TunNaw Mai and 3 others like this.
  • Ye Myint သူလ်ဳိျဖစ္ျခငိ္း။မျဖစ္ျခင္းကို ဒီေန ့ထိ ဘယ္သူမွ တရားဝင္ မျပႏိုင္ပါ။က်ေနာ္လည္း ဘယ္သူက
    သူလွ်ဳိ၊ဘယ္သူက မဟုတ္ပါ တခြန္းမွမေျပာပါ။
    ရက္စက္ယုတ္မာမွဳရယ္။ မတရားသတ္ျဖတ္မွဳကို က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါ။မတရားမွဳက်ဴးလြန္ထားသူေတြ။
    ကံ ကံ၏ အက်ဳိးအရ သာခံဘို ့ျပင္ၾကေပေတာ့။
  • Kayin Lay I felt same as u so far
  • No comments:

    Post a Comment