Thursday, September 27, 2012

ABSDF-ေက်ာင္းသားရဲေဘာ္ေဟာင္း စိုးလင္းရဲ႕ ေျမာက္ပိုင္းႏွင္႔ ေတာင္ပိုင္း ခရီး(၁)


by May Thingyan Hein on Thursday, September 27, 2012 at 8:53am ·
ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
စက္တင္ဘာ ၂၇၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။

ကိုစိုးလင္းရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ကေတာ႕ ဆံပင္တိုတို၊ မ်က္ခံုးထူထူ မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ိုင္းနဲ႕ စကားကို ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေျပာတတ္ၿပီး၊ စကားေျပာရင္ ေနာ…ေနာ.. လို႕ ထည္႔ေျပာတတ္တာပါပဲ။

အညာသားပံုေပါက္ေပမဲ႕  ကိုစိုးလင္းက  အသားမညိဳပါဘူး။ အသားအရည္လတ္ၿပီး ျပံဳးျပံဳးနဲ႕ စကားေျပာေကာင္းတဲ႕သူပါ။

သူက ABSDF-ေျမာက္ပိုင္းက ဗဟိုေကာ္မတီ၀င္လည္း ျဖစ္ခဲ႕သလို၊ ေျမာက္ပိုင္းက VCs ကိုမ်ိဳး၀င္းရဲ႕ ေက်ာင္းေနဖက္ သူငယ္ခ်င္း၊ ေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလည္းျဖစ္တယ္၊ ၿပီးေတာ႕ သူက  ေျမာက္ပိုင္းမွာအသတ္ခံခဲ႕ရတဲ႕ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ကို ေလးစား ခ်စ္ခင္ခဲ႕သူလည္း ျဖစ္တယ္။  

သူ႕ရဲ႕ လကၡဏာကို ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္က ၾကည္႔ေပးခဲ႔ၿပီး သူမ်ားသတ္လို႕ ေသတဲ႕ ကံမ်ိဳးမင္းမွာ မပါပါဘူးကြာလို႕ ေျပာခဲ႕ဖူးေၾကာင္း တခုတ္ရ ေျပာတတ္သူလည္း ျဖစ္တယ္။

အကိုၾကီး အကိုၾကီးနဲ႕ ေလးစားရင္း ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္နဲ႕ ေက်ာင္းသားေတြကို ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ စြပ္စြဲ ဖမ္းဆီးၿပီး သတ္ခဲ႕စဥ္တုန္းက သူ ေျမာက္ပိုင္းမွာ ရွိမေနခဲ႕တဲ႕အတြက္ စိတ္ထိခိုက္၊ နာက်င္ရေၾကာင္းလည္း သူက ေျပာတယ္။ေတာင္ပိုင္းမွာ ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ စြပ္စြဲခံရၿပီး အသတ္ခံလိုက္ရတဲ႕ ေ႒းႏိုင္ကိစၥကလည္း သူ႕ကို ပိုၿပီးစိတ္ထိခိုက္ေစခဲ႕တယ္။

အဲဒီလို သူ႕ဘ၀ရဲ႕ ေျခာက္အိပ္မက္ေန႕ရက္ေတြအေၾကာင္းကို ေျပာရင္း အခ်ိဳ႕ ေနရာေတြမွာ ဟားတိုက္ရယ္ေမာႏိုင္ခဲ႕ေပမဲ႕၊ အခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာေတာ႕ စကားသံေတြ ဆက္မထြက္ႏိုင္ေတာ႕ေလာက္ေအာင္အထိ တိတ္ဆိတ္သြားတတ္ပါတယ္။

သူ အဖမ္းခံစဥ္၊ ႏွိပ္စက္ခံရစဥ္က အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ညအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေျခာက္အိမ္မက္အျဖစ္ ျပန္ျပန္မက္ခဲ႕ေပမဲ႕ ဇနီးသည္နဲ႕ အေမ႕ကိုေတာင္ မသိေစခဲ႕ဘူး။ အိပ္ဆက္ဆိုး မက္တာပါလို႕ ေျဖသိမ္႕ရင္း …ဒီအေၾကာင္းေတြကို သူလည္း ေမ႔ခ်င္ခဲ႕လိမ္႔မယ္။

ခုေတာ႕ သမိုင္းမွန္ ေပၚေပါက္လာဖို႕အတြက္ ျပန္ေျပာရတဲ႕အခ်ိန္မွာေတာ႕ သူဟာ အျဖစ္အပ်က္ေတြ ေန႕ရက္ေတြနဲ႕ မ်က္ႏွာေတြကိုေတာင္ အလြတ္ရေနတတ္တာ၊ ၿပီးေတာ႕ သူက… ရယ္ရင္း… ေမာရင္း…၀မ္းနည္းရင္း နဲ႕ နားေထာင္သူေတြကို ရသမ်ိဳးစံုေအာင္ ေျပာျပႏိုင္ခဲ႕ပါတယ္။

တကယ္ပဲ သူဟာ သမိုင္းမွန္ကို ေပၚလြင္ေစဖို႕အတြက္ မည္သူ႕အေပၚမွာ အျငိဳးအေတးမထားေၾကာင္း ေျပာရင္း ေျမာက္ပိုင္းနဲ႕ ေတာင္ပိုင္းက ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အေၾကာင္းကို ခုလို သူ႕ဘ၀ျဖစ္စဥ္က စၿပီး ေျပာျပခဲ႕တယ္။

(၁)

မတ္လ ၂၃ ရက္ေန႕ရဲ႕ နံနက္အေစာၾကီး ေ၀လီေ၀လင္းမွာ က်ေနာ္႕ကို ေမြးခဲ႕တယ္။ သခင္ကိုယ္ေတာ္မွိဳင္းနဲ႕ ေမြးရက္တူ ေမြးခဲ႕တာ။ ၁၉၆၆ ခုႏွစ္၊ မတ္လ ၂၃ ရက္ေပါ႕။

အဲဒီေန႕က ထူးထူးၾကားၾကား မတ္လၾကီးမွာ မိုးေတြရြာတယ္တဲ႕…မိုးလည္း စဲေရာ အေဖက ရြာထဲကို လွည္႔ၿပီးေတာ႕မွ  ထီေပါက္ၿပီ ထီေပါက္ၿပီလို႕ တရြာလံုးကို လွည္႔ေအာ္တာ။ က်ေနာ္႕ကို ေမြးေတာ႕ အေဖက သိတ္ေပ်ာ္တယ္။ ဘာေၾကာင္႕လဲဆိုေတာ႕ က်ေနာ္႕အထက္မွာ မိန္းကေလးခ်ည္း ငါးေယာက္ေမြးခဲ႕တာကိုး။

က်ေနာ္တေယာက္ကို ေယာက္်ားေလး စေမြးတာ၊ အဲဒီမွာ အေဖက ထီေပါက္ၿပီ ထီေပါကၿပီ ဆုိၿပီး ေအာ္တာ၊ အေမက ေျပာျပခဲ႕တယ္။ က်ေနာ္႕အေဖနာမည္က ဦးက်ံဳးတဲ႕ အေမက ေဒၚေထြးလွ။

တကယ္လည္း ထီေပါက္သလိုပါပဲ  ေနာက္ထပ္ ဆက္ေမြးေတာ႕လည္း မိန္းကေလး ခ်ည္းပါပဲ ၅ေယာက္၊ က်ေနာ္တို႕ ေမာင္ႏွမ ၁၁ ေယာက္မွာ က်ေနာ္တေယာက္တည္း ေယာက်္ားေလး ပါခဲ႕တာ။

အေဖအေမက ေတာ္သူေတာင္သားဗ်၊ ပညာကလည္း သံုးေလးတန္းစာပဲ တတ္ခဲ႕တာ။ က်ေနာ္တို႕ မိသားစု အသိုင္းအ၀ိုင္းမွာကိုက ပညာတတ္မရွိဘူး။ က်ေနာ္႕ကို ေမြးၿပီးမွ မႏၱေလးေျပာင္းတယ္၊ ေယာက်္ားေလးလည္း ျဖစ္တတ္ အိမ္က ပညာတတ္ေစခ်င္တယ္။

က်ေနာ္ကလည္း ေက်ာင္းမေနရေသးဘူး ၄ ႏွစ္ေလာက္ကတည္းက စာဆိုရင္ အရမ္းဖတ္ခ်င္တယ္၊ လိုက္ေလွ်ာက္ဖတ္တယ္။ က်ေနာ္က သူငယ္တန္း တက္ခဲ႕တဲ႕ အခ်ိန္ကတည္း ကသတင္းစာ ဖတ္ေနခဲ႕ၿပီတဲ႕ လို႕ အေမက ေျပာျပာျပခဲ႕တယ္။

အေမတို႕ ေျပာေျပာတာကေတာ႕ က်ေနာ္က မနက္လင္းရင္တဲ႕ သတင္းစာ ေကာက္ကိုင္တာပဲတဲ႕…။ဘာေတြေလွ်ာက္ဖတ္လဲဆိုေတာ႕ပထမ အားကစားသတင္းေတြကို လွန္ဖတ္တယ္တဲ႕၊ ၿပီးေတာ႕ ႏိုင္ငံတကာ ေရးရာေတြ ေလွ်ာက္ဖတ္ခဲ႕တယ္။

က်ေနာ္ မွတ္မိတာ တခုရွိတယ္၊ အားကစားသတင္းမွာပဲ သတင္းစာမွာ ေရးထားတာက မႏၱေလး တိုင္းနဲ႕ ပဲခူးတိုင္း အဲလို ေရးထားတာ၊ ညေန ေလဒီယိုထဲမွာေတာ႕ ပဲခူး တိုင္းကို ပခိုး ပခိုး လို႕ ေအာ္တာဗ်။ အဲလုိ ၾကားေတာ႕ က်ေနာ္က ဟာ ငါဖတ္တာက ပဲခူးတိုင္ပါ၊ ပခိုးပခိုးနဲ႕ ေအာ္ေနတာက ဘာလဲေပါ႕။ ဘာမွားလဲေပါ႕။ပဲခူးတိုင္းနဲ႕ ပခိုးတိုင္းနဲ႕ တူလား ဆိုတာ က်ေနာ္က အရမ္းသိခ်င္တာ။

အဲေတာ႕ က်ေနာ္တို႕ အမထဲမွာ အလည္ဆံုး လို႕ က်ေနာ္ ယူဆတဲ႕ နံပတ္၂ အမကို က်ေနာ္က ေမးတယ္။ အမေရ လို႕ …ငါဖတ္ေတာ႕ ပဲခူးတိုင္းလို႕ ဖတ္ရတယ္လုိ႕..။ ေလဒီယို ထဲမွာေတာ႕ ပခိုးတိုင္း ပခိုင္းတိုင္းလုိ႕ ေျပာေနတယ္။  အဲဒါ ႏွစ္ခုက တူတူပဲလားလို႕ ေမးမိတယ္။

အဲဒီေတာ႕ အမက ငါ႕ေမာင္…တဲ႕ အေ၀းၾကီး၊ တျခားဆီပဲ…တဲ႕။…
အဲဒါ က်ေနာ္ၾကီးျပင္းခဲ႕ရတဲ႕ က်ေနာ္႔ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္နဲ႕ မိသားစု။

အဲေတာ႕ က်ေနာ္႕အေဖက ပညာမတတ္ေပမဲ႕ တံတားဦးႏို႕ခ်က္ စက္ရံုမွာ တာ၀န္ခံလုပ္ရတယ္။ ႏို႕ဆီပညာေတာ္ေတာ္ကို ေတာ္တယ္။ အဲ… က်ေနာ္႕အေဖရဲ႕ အေၾကာင္းကို က်ေနာ္႕ထက္ ကိုေလး (အင္း၀ ဂုဏ္ရည္) ကပိုသိတယ္။ က်ေနာ္႕အေဖက ႏို႕ဆီပညာမွာေတာ္ေတာ္ကို ေတာ္ပါတယ္။

က်ေနာ္တို႕ အိမ္မွာက ပညာတတ္မရွိ၊ ႏိုင္ငံေရး လုပ္တဲ႕ သူ မရွိေတာ႕ အေဖ သင္တန္း တက္တုန္းက ရခဲ႕တဲ႕ မဆလ ေခတ္က စာအုပ္အျပာေတြပဲ ရွိတယ္။ က်ေနာ္က အဲဒါေတြနဲ႕ ၾကားရတာ၊ ေျပာမယ္ဆိုရင္ အဲဒီတုန္းက အစိုးရက ေကာင္းတယ္ပဲ က်ေနာ္က ထင္တာ။သတင္းစာထဲမွာလည္း ေသာင္းက်န္သူဆိုရင္ သူပုန္ေတြ မေကာင္းဘူးလို႕ပဲ က်ေနာ္က ထင္တာ။

အဲဒီလိုပတ္၀န္းက်င္ကေန လာခဲ႕တာေပါ႕ဗ်ာ။ က်ေနာ္ ဆယ္တန္း ႏွစ္မွာ အေဖဆံုးတယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ႕ က်ေနာ္က စက္မႈတကၠသိုလ္ေရာက္သြားတယ္။
တကယ္ေတာ႕ စက္မႈတကၠသိုလ္ဆိုတာကို က်ေနာ္က တက္သာတက္ေနရတယ္။ စာလည္း သိပ္မလုပ္ခဲ႕ဘူး။ သူငယ္ခ်င္းအမ်ားစုက က်ေနာ္႕ကို လူေပ်ာ္လူေနာက္အျဖစ္သာ သိတာ။

ဒီေနရာမွာပဲ မျခြင္းမခ်န္၀န္ခံပါတယ္…က်ေနာ္က ဖဲသမားပါ ခင္ဗ်ာ။
…ဟီး… အေဆာင္မွာ ဖဲသမားလို႕ နာမည္ၾကီး ေအာင္ကို ရိုက္ခဲ႕တာပါ။အဲလုိမ်ိဳး ပါ။ အဲလုိမ်ိဳး။

အဲလိုမ်ိဳး ဖဲ ကိုပဲ စိတ္၀င္စားတယ္၊ ဖဲရိုက္ဖို႕ပဲ သိတယ္။ ဖဲပဲ ရိုက္ခ်င္တယ္။ စာကိုလည္း မွန္မွန္မလုပ္ဘူး။ ဒါေပမဲ႕ ကံေကာင္းတာက စာေတာ္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ရွိတယ္။ စာေမးပြဲနားနီးရင္ ငါ႕ သင္ေပးဦး ဆုိၿပီး စာေတာ္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြကို လိုက္လိုက္ အပူကပ္တာ..အဲလို နည္းနဲ႕ပဲ စာေမးပြဲေတြ ေအာင္ေအာင္လာတာ။

အဲလို ဖဲတခုပဲ သိတာ ႏိုင္ငံေရး ဆိုတာလည္း မသိဘူး။ ဗကသ ဆိုတာေ၀းေရာ၊ ဆဲလ္ဗင္း ဂ်ဴလိုင္ဆိုတာကလည္း ဘယ္တုန္းကမွ မၾကားခဲ႕ဖူးဘူး။

အဲဒီလို ပံုစံနဲ႕ ဘ၀ကေန ဘယ္မွစၿပီး ေျပာင္းလဲ သလဲဆိုတာက စိတ္၀င္စားဖို႕ေကာင္းတယ္။ အဲဒီ ဘ၀ရဲ႕ အေျပာင္းအလဲက အဲဒီမွာပဲ စေတာ႕တာ။ မတ္လ ၁၃ ရက္ေန႕ေပါ႕ေနာ။

မတ္လ ၁၃ ရက္ေန႕၊အစိုးရက ေက်ာင္းသားေတြကို ပစ္တဲ႕ေန႕ ဖုန္းေမာ္အေရးအခင္းေန႕ေပါ႕၊ အဲဒီမွာ ေက်ာင္းသားေတြကို ပစ္တယ္ဆိုေတာ႕…က်ေနာ္က စဥ္းစားတာေပါ႕ေနာ။

က်ေနာ္ဖတ္ခဲ႕ဖူးတဲ႕စာအုပ္အျပာေရာင္ မဆလထုတ္ေတြထဲမွာေတာ႕ အစိုးရနဲ႕ ျပည္သူဆိုတာ မိတ္ဖက္ေပါ႕၊ မိတ္ဖက္ပဋိပကၡကို မိတ္ဖက္နည္းနဲ႕ ေျဖရွင္းရမယ္ဆိုတာကို က်ေနာ္က ဖတ္္ခဲ႕ဖူးတယ္။ အဲေတာ႕ ခုလို ပစ္သတ္ေနေတာ႕ဒါ ရန္ဘက္ နည္းနဲ႕ ေျဖရွင္းတာေပါ႕။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္က  ငါဖတ္ခဲ႕တဲ႕ စာေတြ မွားၿပီ လားဆိုတာကို စေတြးမိတာပဲ၊ က်ေနာ္႕ရင္ထဲမွာ ဆူးတစ္ေခ်ာင္း စၿပီး ၀င္သြားတာပဲေနာ။ တကယ္ကို လူေပ်ာ္ လူေနာက္ ဘာမွ မသိတဲ႕ လူတေယာက္ကေန ဒီဖုန္းေမာ္အေရးအခင္းေန႕ကစၿပီး ေျပာင္းသြားတာ။

ငါ ဖတ္ခဲ႕တဲ႕ စာေတြက မွားေနၿပီ၊ ငါ က်က္ခဲ႕တဲ႕ စာေတြကလည္း မွားေနၿပီ ေပါ႕ အဲလိုေတြးမိေတာ႕ စိတ္ပူလာခဲ႕တယ္။ တကယ္ကို ပူလာတာ။ ဘယ္သူ႕အမွန္ေမးရမွန္းလည္း မသိဘူး၊ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္႕ပတ္၀န္းက်င္မွာက က်ေနာ္႕လိုပဲ ႏိုင္ငံေရး သိပ္စိတ္မ၀င္စားတဲ႕ ေက်ာင္းသားေတြက မ်ားေနေတာ႕ က်ေနာ္႕မွာ ဘယ္သူ႕ကိုမွ သိပ္ေမးလုိ႕မရဘူးေပါ႕ေနာ။

အဲလိုနဲ႔  ေက်ာင္းပိတ္လို႕ အိမ္ျပန္လာၾကရတယ္။

ေနာက္ေတာ႕ က်ေနာ္ကို ေတာ္လွန္ေရးထဲ ပါ၀င္လာေအာင္ လုပ္ခဲ႕တဲ႕ အေၾကာင္းရင္းကေတာ႕ က်ေနာ္ ေက်ာင္းထုတ္ခံလုိက္ရတယ္။ ဘာမွ မလုပ္ဘဲနဲ႕ ကို ေက်ာင္းထုတ္ခံလုိက္ရတာ။ ျပန္ၾကားတာေတာ႕ဗ် အဲဒီမွာ အေရးအခင္းထဲပါခဲ႕တဲ႕ ေက်ာင္းသားတေယာက္ရဲ႕ နာမည္က စိုးလင္းတဲ႕ …အဲဒါ ဘယ္စုိးလင္းမွန္းမသိလို႕ စိုးလင္း နာမည္တူေတြ ထုတ္လိုက္တယ္လို႕ ၾကားတာပဲ ဟုတ္မဟုတ္ေတာ႕ က်ေနာ္လည္း ေသခ်ာမသိဘူးေနာ။ ၾကားတာ ေျပာရတာ။

အဲေတာ႕ သူမ်ားေတြ ဇြန္မွာ ေက်ာင္းျပန္တက္ရေပမဲ႕ က်ေနာ္ မတက္ရေတာ႕ဘူးေနာ၊ အိမ္မွာပဲ ေနရတာေပါ႕ေနာ။အဲဒီမွာပဲ က်ေနာ္႕ရဲ႕ နိုင္ငံေရး ဘ၀ စေတာ႕တာပဲ။


(၂)

က်ေနာ္အိမ္မွာပဲ ေနေနေတာ႕ က်ေနာ္ဆီကို  ဦးမင္းေအာင္က ေရာက္ေရာက္လာတယ္။ သူက အရင္ကြန္ျမဴနစ္ေဟာင္းပါ၊ ေျမာင္က။ က်ေနာ္တို႕နဲ႕ အိမ္ခ်င္းကပ္ေရာက္ေပါ႔ေနာ။
အဲဒီမွာ သူက က်ေနာ္႕ကို စၿပီး စိတ္၀င္စားတာေပါ႕၊ ဒီေကာင္ဘာမ်ားလုပ္ခဲ႕လို႕ ေက်ာင္းေတာင္ထုတ္ခံခဲ႕ရသလဲေပါ႕။ႏိုင္ငံေရးေတာ္ေတာ္ေလး လုပ္လို႕ ထုတ္ခံရသလားေပါ႕ေနာ။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္႕ကို လာလာေမးၿပီး စကားေျပာၾကည္႔ေတာ႕မွ က်ေနာ္ ဘာမွ မသိဘူးဆိုတာသိတာ ဘာမွ မသိဘူး ၊ဘာမွ မလုပ္ဘဲနဲ႕ကို ေက်ာင္းထုတ္ခံရတယ္ဆိုတာ သိတာ။
သူ႕ဆီက က်ေနာ္ ဘာေတြရလဲ ဆိုေတာ႕ က်ေနာ္ မသိခဲ႕တဲ႕ ျမန္မာႏိုင္ငံေရး သမုိင္းေတြ၊ၿပီးေတာ႕ ဖဆပလ သမုိင္းေတြ၊ ကြန္ျမဴနစ္သမိုင္းေတြ အဲဒါေတြအားလံုး သူ က်ေနာ္႕ကို ေျပာျပတယ္။ အဲဒါနဲ႕က်ေနာ္ရဲ႕ လက္ဦးဆရာက ဦးမင္းေအာင္ျဖစ္လာတယ္။ သူ႕ေၾကာင္႕ က်ေနာ္က ႏိုင္ငံေရးကို နည္းနည္းသိလာတာေပါ႕။

ေနာက္တခုကံေကာင္းတာက က်ေနာ္႕ေဘးမွာ စာဖတ္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ရွိတယ္ ကိုကိုႏိုင္ဆိုတာက။ ခုေတာ႕ သူက ၀န္ထမ္းျဖစ္ေနတယ္။ သူက နိုင္ငံေရးစာ တအားဖတ္ခဲ႕ေတာ႕ က်ေနာ္႕ကို ေျပာေျပာျပတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဦးမင္းေအာင္နဲ႕ ကိုကိုႏိုင္တို႕ရဲ႕ ေက်းဇူးနဲ႕ က်ေနာ္ ႏိုင္ငံေရးကို ျဖည္းျဖည္းျခင္းသိလာတယ္။  

ဒါေပမဲ႕ ၈၈ အေရးအခင္းျဖစ္တဲ႕အခ်ိန္မွာ စျဖစ္ေတာ႕ က်ေနာ္ မပါေသးဘူး။ မႏၱေလးမွာ ၈ရက္ ၈လ ၈၈ ခုႏွစ္ အေရးအခင္းျဖစ္ၿပီး သူမ်ားေတြ ထြက္တဲ႕အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ မပါဘူး။
ဘာျဖစ္လုိ႕လဲ ဆိုေတာ႕ က်ေနာ္က စဥ္းစားတာေပါ႕ေနာ။ ငါ႕မွာ အေဖလည္း မရွိေတာ႕ဘူးအေမ မုဆိုးမၾကီးအတြက္ အားကိုးစရာသားဆိုရင္လည္း ငါ ႔ပဲ ရွိတယ္။ က်န္တာ မိန္းခေလးေတြ ခ်ည္းပဲ ငါက သူမ်ားလို လုပ္လို႕မရဘူးဆိုၿပီး အဲဒီအေတြးနဲ႕ က်ေနာ္ အိမ္ထဲမွာပဲ ေအာင္းေနတာ။နည္းနည္းေတာ႕ သိေနၿပီ မတရားဘူး လိုက္ရမယ္ဆိုတာ သိတယ္၊ ဒါေပမဲ႕ မထြက္ဘူး ေနတယ္။

အဲဒီမွာ ၾသဂုတ္လ ၂၅ ရက္ေန႕ဗ်။ က်ေနာ္ ေသေသခ်ာခ်ာမွတ္မိတယ္။. ဘာျဖစ္လို႕လဲ ဆိုေတာ႕ ၾသဂုတ္လ ၂၆ ရက္ေန႕မွာ မန္းေလး တၿမိဳ႕လံုး ျမိဳ႕လံုးကၽြတ္ဆႏၵခံယူပြဲလုပ္မွာ။
အဲဒီညမွာ က်ေနာ္႕ရဲ႕ အာအိုင္တီက သူငယ္ခ်င္းေတြ အိမ္ကိုေရာက္လာတယ္။ ေရာက္လာၿပီးေတာ႕ မင္း အိမ္ထဲ ေအာင္းမေနနဲ႕ ဒီတရက္ေတာ႕ လိုက္ခဲ႕ဦး ဆိုၿပီးေတာ႕ ညၾကီး မွာ က်ေနာ္႕ကို အိမ္လာေခၚၾကတာပဲ။

အေမ႕ကိုလည္း အေမ က်ေနာ္ ခဏ လိုက္သြားဦးမယ္ဆိုၿပီး ထြက္သြားလိုက္တာ… အဲဒီေန႕ကစၿပီး ေတာခိုၿပီး ျပန္လာတဲ႕ ေန႕ထိ အိမ္ျပန္ မအိပ္ျဖစ္ေတာ႕ဘူး။

အဲဒီညက စၿပီးက်ေနာ္က ဘယ္ကို စေရာက္လဲဆိုေတာ႕ မန္းတေလးၿမိဳ႕ရဲ႕ သပိတ္တပ္ေပါင္းစုကို ေရာက္တယ္။ သပိတ္ဥကၠ႒ ဦးက၀ိႏၵေဘးမွာ က်ေနာ္သြားေနရတယ္။ နိုင္ငံေရးကို တကယ္႕ကို နည္းနည္းေလးပဲ သိထားတဲ႕ လူတေယာက္အေနနဲ႕ ခုလို ဆရာေတာ္ေဘးနားမွာ ေနလိုက္ရတဲ႕အခါမွာ တႏိုင္ငံလံုးကို ျမင္လိုက္ရသလို ျဖစ္သြားတာဗ်။

ျပႆနာေပါင္းစံုကို ဆရာေတာ္ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းပံုေတြ၊ ရန္ကုန္မွာ သပိတ္ေတြ ဘာျဖစ္ေနတယ္၊ မႏၱေလးမွာ ဘယ္လိုျဖစ္တယ္ အဲဒါေတြကို အေပၚစီးကေန ျမင္ရတာ။ ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ႕ ဦးမင္းေအာင္တို႕ ကိုကိုႏိုင္တို႕ ဆီက ရလိုက္တဲ႕ ႏိုင္ငံေရးအခံေလးကို ဆရာေတာ္ဆီကေန ရလုိက္တဲ႕ အျမင္နဲ႕ဆိုေတာ႕ အရင္ကထက္ပုိသိသြားတယ္။ ႏိုင္ငံေရးအျမင္က်ယ္သြားတယ္။ဆရာေတာ္ကိုလည္း က်ေနာ္တအားေလးစားတာ။

အဲဒီမွာ အာဏာသိမ္းေတာ႕လည္း က်ေနာ္ရယ္ ဆရာေတာ္ရယ္ အခု NLD က ျပင္ဦးလြင္ လႊတ္ေတာ္ကိုုယ္စားလွယ္ ကိုေက်ာ္သီဟရယ္၊ ၿပီးေတာ႕ အခု Eleven မွာ ေဆာင္းပါး ေရးတဲ႕ မင္းလြင္ရယ္ က်ေနာ္တုိ႕ ေလးေယာက္ အိမ္ေလး တအိမ္မွာ ေနၾကတာ။

ေရွ႕ဆက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ေလးစားခင္မင္လ်က္ပါ။

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
Unlike ·  · Share

  • You, Thein Htike Aung, B Sit Minn, Htay Tint and 46 others like this.
  • Nicky Shein တကယ့္ ရဳိးသားတဲ့ အရင္းခံစိတ္ရွိသူျဖစ္ေႀကာင္း ပုိျပီး ပိျပင္ေအာင္ျမင္လုိက္ရပါျပီ၊ ဘယ္သူ ေတြသာ မရုိးသားႀကတာလဲဆုိတာလဲ ရွင္းသထက္ရွင္းေစခဲ့ပါျပီ၊ ေမးျပီး ျပန္လည္တင္ျပေပးတဲ့ သတင္းေထာက္မေလးကုိ ေက်းဇူးတင္ယုံမက၊ စာဖတ္သူေတြ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ျမင္သာေအာင္ ေရးျပတာကုိပါ ခ်ီးက်ဴးပါေႀကာင္း မွတ္တမ္းတင္အပ္ပါသည္။
    12 hours ago · Like · 14
  • Ko Ko Naing more pls, asap
    12 hours ago · Like · 2
  • Htun Htun Oo အမ မေမ..ကိုစိုးလင္းရဲ ့ခရီး (၂)ကိုေမ်ွာ္ေနျပီေနာ္။အမ လည္းပင္ပန္းေနေရာ ့မယ္။ကြ်န္ေတာ္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ပဲေျပာတတ္ ေတာ့တယ္ အမ ေရ။
    12 hours ago via mobile · Like · 6
  • Mgmgkhin Khin အမွတ္ ၂ ကိုေမ်ွာ္လင့္လ်ွက္
    12 hours ago via mobile · Like · 3
  • Thet Ko Waiting ........
    12 hours ago via mobile · Like · 1
  • Ko Lay ဒီလိုမ်ဳိး ထုတ္ေဖၚေပးသင့္တဲ့ ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့၊ ကိုေနဝင္းေအာင္ပါ။
    11 hours ago · Like · 5
  • Kyawswe Oo ေမွ်ာ္လင့္ေနပါတယ္
    10 hours ago · Like · 1
  • မိုး စဲ အမွတ္ ၂ ကို ေမွ်ာ္ေနပါတယ္..
    8 hours ago · Like · 2
  • Aung Oo welcome ko soe lin.TIME for telling true about ABSDF NORTH &SOUTH ALL OF THEM.
  • Taing Tight အမွတ္(2)ကိုအျမန္ဆံုးတင္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။
  • Soe Min သူ႔မိသားစုအေၾကာင္းေျပာျပတဲ့ေနရာမွာ ပဲခူး နဲ႔ ပခိုး အေ၀းၾကီး .. တစ္ျခားစီ.. ဆိုတဲ့ အမေျပာစကားကို ဖတ္ရတာနဲ႔ ခုခ်ိန္ထိ သူအမွန္ေတြေျပာေနတယ္ ဆိုတာ ယံုၾကည္မိတယ္။ လူဆိုတာ စကားကို လိမ္ေျပာလို႔ ရတယ္၊ ဗီဇကို လိမ္ျပလို႔ မရဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ စကားမ်ားမ်ားေျပာတဲ့သူမ်ား သူတို႔ရဲ့ အတြင္းစိတ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ဖံုးဖိထားလို႔မရဘူး။ ေပၚတာပဲ။ အင္မတန္ေ၀့လည္ေၾကာင္ပတ္လုပ္တတ္တဲ့ နိုင္ငံေရးသမားေတြမွာေတာင္ စကားလံုး အသံုးအႏွံဳးတစ္ခုက သူတို႔ရဲ့ အတြင္းစိတ္ကို တိုက္ရိုက္ေဖာ္ျပသြားသလို ျဖစ္တတ္တာ။ ဥပမာ.. ေဒၚနန္း၀ါနု က ေျပာတယ္။ ခံုရံုးကို စြပ္စြဲျပစ္တင္မွဳျပီးေတာ့ အဲဒီအစီရင္ခံစာကို အျမန္ဆံုး သမၼတ ထံ ပို့ပါမယ္တဲ့။ အဲဒီစကားမွာ သူ႔အတြင္းစိတ္ကို ေဖာ္ျပေနတဲ့ စကားလံးုက ... အျမန္ဆံုး ... ဆိုတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ က်ေနာ္စိတ္၀င္စားတဲ့ စာေတြ မိန့္ခြန္းေတြဆိုရင္ အနည္းဆံုး (၂) ေခါက္ေလာက္ဖတ္တဲ့ အက်င့္ကို ၾကိဳးစားေလ့က်င့္ေနပါတယ္။ ကိုစိုးလင္း ေျပာတာေတြကို ခုဖတ္ရခ်ိန္အထိ ယံုၾကည္ပါတယ္။ ဆက္ဖတ္ခ်င္ပါတယ္။ ဆရာမကိုလည္း အခုလို ဗ်ဴး ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း။......။

No comments:

Post a Comment