Monday, September 24, 2012

ABSDF- ေက်ာင္းသားရဲေဘာ္ေဟာင္း ဘိုဘိုရဲ႕ ေျမာက္ပိုင္း ခရီး(၄)



by May Thingyan Hein on Sunday, September 23, 2012 at 9:46am ·
ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
စက္တင္ဘာ ၂၃၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။

အပိုင္း(၇)

ပထမဆံုး သူတုိ႕က အရင္စစ္တယ္။ စစ္ေတာ႕ လံုျခံဳေရး ယူတာ ကြန္မန္ဒိုက ယူထားတယ္။ ၿပီးေတာ႕မွ က်ေနာ္တို႕ကိုျပန္စစ္ခိုင္း။ သူတုိ႕ ထြက္ခ်က္ေတြကို က်ေနာ္တို႕ ယူရတာ..ၿပီးေတာ႕ အဲဒီအပိုင္းေတြကို က်ေနာ္ မေျပာခ်င္ဘူး။

အဲဒါေတြကို ေက်ာ္ခဲ႕မယ္။ ဘယ္လိုစစ္တာလဲ ဘယ္လို ထြက္ခ်က္ရေအာင္ လုပ္သလဲ ဆိုတာေတြကို က်ေနာ္ မေျပာခ်င္ေတာ႕ဘူး။ ေက်ာ္ခဲ႕မယ္။ အဲဒီအပိုင္းေတြ အားလံုးမွာ ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုေတာ႕ က်ေနာ္တို႕မွာ ရွင္းစရာရွိေနလို႕။

အမွန္ေတာ႕ လူေတြက ေရွာ႕ရေနတာ။ နင္းကန္ၿပီး ရိုက္ထားတာေတြ စစ္ထားတာေတြ ရွိေတာ႕ လူေတြက ေရွာ႕ရေနၾကၿပီ။ က်ေနာ္တို႕ ရီပို႕ျပန္တင္ေတာ႕လည္း ဒါေတြက မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဆုိၿပီး တင္ခဲ႕တယ္။ ကိုရဲတို႕လည္း တင္ခဲ႕ပါတယ္။ မျဖစ္ႏိုင္တဲ႕ အေၾကာင္းကိုပါ။

ဒါေပမဲ႕ အဲဒီရီပို႕ေတြကို အေပၚက မ်ိဳး၀င္းကျပန္ ကိုင္ထားၿပီးေနာက္ပိုင္းက်ေတာ႕ စစ္ေၾကာေရး စစ္ေနတဲ႕ လူေတြအကုန္လံုးကို ျပန္ဖမ္းလိုက္တယ္။ ျပန္ဖမ္းလိုက္ေတာ႕ က်ေနာ္တို႕ ေထာင္ထဲ ေရာက္သြားတယ္။

ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္တို႕ကို မဖမ္းခင္မွာ က်ေနာ္တို႕ကို မေျပာဘူးလားဆိုတဲ႕ ေမးခြန္းရွိတယ္။ က်ေနာ္ ေျပာမယ္ဗ်ာ၊ ေျပာခဲ႕တယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ကို ဖမ္းၿပီးေတာ႕ၿပီးေတာ႕ ဆက္တုိက္ပဲ ကိုရဲတို႕ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္တို႕ကို ဆက္ဖမ္းတယ္။စိတ္မေကာင္းစရာေတြ ျပန္ေျပာရရင္ေတာ႕ …အဲဒီမွာကို စစ္တာနဲ႕ကို ေသေနၾကၿပီ၊ စစ္ေၾကာေရးခန္းထဲမွာကို ေသေနၾကၿပီ။
စစ္ေၾကာေရးခန္းထဲမွာေတာ႕  စစ္တာကေတာ႕ေတာ္ေတာ္ေလးကိုပက္ပက္စက္စက္ စစ္ခဲ႕ၾကတာပါ။အဲဒါေတြ သိၿပီးသားေတြ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။ က်ေနာ္လည္း ျပန္မေျပာခ်င္ေတာ႕ဘူး။

စစ္ေၾကာေရးစခန္းထဲမွာတင္ စစ္ရင္းနဲ႕ ေသကုန္တဲ႕ သူေတြလည္း ရွိတယ္။  အဲလို ေသေနၾကေတာ႕ ၿပီးတဲ႕အခါမွာ ဘာသြားျဖစ္သလဲ ဆိုေတာ႕ က်ေနာ္႕ကို ေခၚေျပာတယ္၊ ကိုေက်ာ္ႏိုင္ဦးကို ေခၚေျပာတယ္။ ကိုရဲတို႕ကို ေခၚေျပာတယ္။ က်ေနာ္႕ကို ကိုမ်ိဳး၀င္းေခၚေျပာတုန္းက ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ရွိတယ္။ က်ေနာ္တို႕ propagator တဲေလးထဲမွာ က်ေနာ္႔ကို ေခၚေျပာတာ။

သူက “ဘိုဘိုတဲ႕…မင္းကိုငါ အခြင္႔ေရးတခုေပးမယ္တဲ႕…အဲဒါဘာလဲဆိုေတာ႕မင္းက ငါနဲ႕အတူတူ စစ္ဆင္ေရးထြက္ခဲ႕တာ ဆိုေတာ႕ စစ္ဆင္ေရး ထြက္တုန္းက မင္းငါ႔ကို ဘာလို႕မသတ္တာလဲ…`“ တဲ႕…သူက က်ေနာ္႔ကို ေသခ်ာၾကည္႔ၿပီးေတာ႕ ေျပာတာ။

“မင္းသတ္ၿပီး ေျပးရင္ ရသားပဲ“ တဲ႕..သူက အဲလို ေျပာေတာ႕ က်ေနာ္က “ဟာ က်ေနာ္ မသတ္ပါဘူး ၊ ဘာလို႕ သတ္ရမွာလဲ“လို႕“ က်ေနာ္လည္း ဒီေက်ာင္းသားတပ္ကို ေစတနာထားတာ VCS သိသားပဲလို႕'' လို႕ ျ့ပန္ေျပာတယ္။

တကယ္လည္းက်ေနာ္က ေက်ာင္းသားတပ္ထဲမွာတကယ္ေပ်ာ္ခဲ႕တာ။ က်ေနာ္႕ကို ေထာက္လွမ္းေရးအေနနဲ႕ စၿပီး စြပ္စြဲၿပီး ဖမ္းေတာ႕ ေထာက္လွမ္းက ဗိုလ္ၾကီးလို႕ က်ေနာ္႔ကို စၿပီး ေျပာတာကိုး။ ရယ္ေတာ႕ ရယ္စရာအေကာင္းသားပဲ၊ က်ေနာ္႕လို ကေလးသာသာအရြယ္ကေထာက္လွမ္းေရး ဗိုလ္ၾကီးဆိုေတာ႕ေလ၊ အဲဒါနဲ႕ …“ဟာ…မဟုတ္ဘူး၊မဟုတ္ဘူး…ေထာက္လွမ္းေရးက ဗုိလ္ၾကီးမဟုတ္ဘူး“လို႕ ျငင္းေတာ႕တာပဲ၊ ျငင္းလို႕လည္း မရဘူး၊ “ဒါဆို ဗိုလ္…“၊ “ဗိုလ္လည္း မဟုတ္ပါဘူး ဗ်ာ“ ဆိုေတာ႕ “ဒါဆို…ဒုဗိုလ္…'" တဲ႕…ကဲ။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္႔ကို ေနာက္ဆံုးစြပ္စြဲတာ ဒုအရာခံဗိုလ္တဲ႕…။ မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ ေပါ႕၊ က်ေနာ္႕စိတ္ထဲမွာလည္း အရာရွိဆိုရင္ ပိုႏွိပ္စက္ခံရေတာ႕မယ္ဆိုတာသိေနၿပီ။ လံုး၀ မရဘူး …က်ေနာ္လည္း ေနာက္ဆံုး နာတာနဲ႕ ဘယ္လိုမွ မခံစားႏိုင္ေတာ႕ဘူး… ရာထူးၾကီးေလ ပိုခံစားရေလျဖစ္မွာပဲ။  က်ေနာ္က တပ္သားပဲျဖစ္ခ်င္တာ၊ တပ္သားဆိုရင္ က်ေနာ္႕အတြက ္ပိုေကာင္းတယ္လို႕ က်ေနာ္ေတြးေတာ႕ ေနာက္ဆံုး ေထာက္လွမ္းေရးက တပ္ၾကပ္ၾကီး ဆုိတာနဲ႕ ေစ်းတည္႔သြားေတာ႕တာပဲဗ်ာ။

အဲေတာ႕ စစ္ေနတဲ႕ သူက သက္ ၁၅ ႏွစ္နဲ႕ မင္းတပ္ၾကပ္ၾကီးလုပ္ၿပီး ေတာထဲကို လာတာလားလို႕ ေမးေတာ႕ က်ေနာ္လည္း ဆက္အနာမခံႏိုင္ေတာ႕တာနဲ႕ ဟုတ္တယ္…ဟုတ္တယ္ဗ် လို႕ ေျဖရတယ္ဗ်ာ…ဟား ဟား။

ဟား…ဟား…ထားပါေတာ႕ေနာ္… က်ေနာ္လည္း အသက္ ၁၅ ႏွစ္နဲ႕ ေထာက္လွမ္းေရးက တပ္ၾကပ္ၾကီးျဖစ္တယ္။ အဲလိုမွ က်ေနာ္႕ကို အခြင္႔အေရးရလို႕ ကုိမ်ိဳး၀င္းက ေျပာတယ္။ အဲဒီမွာထပ္ၿပီးေတာ႕ မင္းခုလို ေထာက္လွမ္းေရးျဖစ္ေနတာကို မင္းအိမ္က သို႕တည္းမဟုတ္ မင္းသင္တန္းက အျပင္လူ မသိဘူးဆိုရင္ မင္းကို သတ္မယ္၊ သိတယ္ဆိုရင္ မသတ္ဘူး ဒါက မင္းကိုငါ ေနာက္ဆံုးေပးႏိုင္တဲ႕ အခြင္႔အေရးပဲလို႕  ကိုမ်ိဳး၀င္းက ေျပာတယ္။

“ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုေတာ႕ ဘာေၾကာင္႕ အဲဒီအခြင္႔အေရးေပးလဲ ဆိုေတာ႕ မင္းက တပ္အေပၚမွာ ေစတနာထားခဲ႕တာ ရွိတယ္၊ၿပီးေတာ႕ မင္း စိတ္ထဲမွာ ေရာယွက္ေနတာ ရွိတယ္တဲ႕၊ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုေတာ႕ မင္းက ေထာက္လွမ္းေရး၊ တဖက္မွာမင္းက ေက်ာင္းသား ဆိုတဲ႕ စိတ္ကေလး ရွိေနတယ္။ အဲဒါေၾကာင္႔ မင္းကို Chance ေပးတယ္“လို႕ ေျပာတယ္။

တကယ္လို႕က်ေနာ္ ေထာက္လွမ္းေရးျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကိုက်ေနာ္႕ အိမ္က မသိဘူး ဆိုရင္ မင္းကိုသတ္မယ္တဲ႕… သိပါတယ္ဆိုရင္ေတာ႕ မင္းကို မသတ္ဘူး …အဲလိုေမးတယ္။ အဲေတာ႕ က်ေနာ္က သိပါတယ္ လို႕ ေျဖတယ္။ ဘာေၾကာင္႕လဲ ဆိုေတာ႕…က်ေနာ္လည္း ေသမွာကို ေၾကာက္တာကိုး။

ေသမွာကို ေၾကာက္လို႕ သိတယ္လို႕ က်ေနာ္ ေျပာခဲ႕ရတာေလ။ တကယ္ေတာ႕ က်ေနာ္တို႕ကလည္း ေထာက္လွမ္းေရး ဘယ္ျဖစ္ခ်င္ပါ႕မလဲ ေထာက္လွမ္းေရးလုိ႕မဟုတ္ဘူးေလ။ ကိုယ္က ေက်ာင္းသားပဲ ဟာကို။

ဒါေပမဲ႕ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္က  က်ေနာ္႕ကို ေျပာခဲ႕တယ္။ ဘိုဘိုတဲ႕ …မင္း ၀န္ခံလိုက္ပါတဲ႕။ဘာေၾကာင္႔လဲ အကိုလို႕ က်ေနာ္ကေမးေတာ႕ သူက ေျပာတယ္၊ ငါက ေသမွာတဲ႕။ ငါေသလို႕ရွိရင္ …ဒီသမိုင္းေတြကို ျပန္ေဖာ္ဖို႕အတြက္ အသက္ရွင္ဖို႕ လူလိုအပ္တယ္…တဲ႕။ အဲေတာ႕…မင္း ၀န္ခံလိုက္ပါတဲ႕။

က်ေနာ္ကလည္း နဂိုကတည္းကမွ ေၾကာက္တတ္တဲ႕ ေသရမွာ ေၾကာက္တယ္ဆိုေတာ႕ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္က အဲလို ေျပာလိုက္ေတာ႕ က်ေနာ္႕အတြက္ေတာ႕ ပိုအဆင္ေျပသြားတာေပါ႕ဗ်ာ၊ က်ေနာ္ ေထာက္လွမ္းေရး ဟုတ္ပါတယ္လို႕ ၀န္ခံ လိုက္တယ္ေပါ႕။

ေထာက္လွမ္းေရးပါလို႕ ၀န္ခံလိုက္ၾကတာေတြက တကယ္႔ကို ေထာက္လွမ္းျဖစ္လို႕ မဟုတ္ဘူး။အားလံုးက ေက်ာင္းသားေတြခ်ည္းပဲ၊ ၀န္မခံလို႕မရလို႕ကို ၀န္ခံၾကရတာ။ စစ္ေၾကာေရးမွာ ေထာက္လွမ္းေရးဆိုရင္ ေသခ်ာ စစ္ဆိုတဲ႕ အမိန္႕ကလည္း ရွိထားေတာ႕ ဘယ္သူကမွ မညွာၾကဘူး။ ညွာရင္ သူတုိ႕လည္း ေထာက္လွမ္းေရး ျဖစ္မွာကိုေၾကာက္ၾကေတာ႕ သူတုိ႕ ေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္ဘူးဆိုတာကို သက္ေသျပဖို႕ လိုတယ္။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာ တခုေတာ႕ ရွိတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႕ကိုသတ္ခဲ႕တဲ႕ သူေတြ ရိုက္ခဲ႕တဲ႕ သူေတြလည္းပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ကို တကယ္ကို ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ ယံုစားၿပီး သတ္တဲ႕ သူေတြလည္း ရွိတယ္။ ရိုက္ခဲ႕တဲ႕ သူေတြလည္း ရွိတယ္။

အဲဒီၾကားထဲမွာ ေရွ႕တန္းျပန္ေတြ ျပန္လာၿပီလို႕ ၾကားရင္ က်ေနာ္တို႕ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ျပာေတာက္ေနၿပီ။ အဲဒီ ေရွ႕တန္းမွာတေယာက္ေယာက္ က်ခဲ႕ရင္ အဲဒီေဒါသက က်ေနာ္တို႕ ဆီမွာ လာေပါက္ကြဲတာ။

က်ေနာ္တုိ႕မွာ ေရွ႕တန္းျပန္ရွိတယ္ေဟ႕ဆိုရင္…ဘယ္သူေတာ႕ ဘယ္လိုျဖစ္ဦးမယ္ မသိေသးဘူး ဆုိၿပီး အားလံုး မ်က္စိပ်က္မ်က္နွာပ်က္နဲ႕ ေၾကာက္ေနၾကၿပီ။ ဘယ္ေလာက္ထိ က်ေနာ္တုိ႕ ျဖစ္သြားၾကသလဲ ဆိုရင္ ေရွ႕တန္းျပန္ရွိတဲ႕ ေန႕ ဆိုရင္ က်ေနာ္တုိ႕ေတြက ကိုယ္႔ဟာကိုယ္ ေသြးထြက္ေအာင္ လုပ္ၾကတယ္။ ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုေတာ႕ အခု ဒီမွာေသြးထြက္မွ ဟိုမွာ အဲဒီညမွာေသြး ပိုထြက္မယ္ အရိုက္ခံရလို႕၊ အဲဒါေၾကာင္႕ ႏွီးျဖာရင္းနဲ႕ ဓါးရွသြားရင္ က်ေနာ္တုိ႕ ေပ်ာ္သြားၾကတယ္၊ ဘာလို႕ ေပ်ာ္သြားလဲ ဆိုေတာ႕ က်ိန္းေက်းသြားတယ္ေပါ႕ဗ်ာ…။ ကိုယ္႔ဟာကိုယ္လုပ္တာက  သက္သာမယ္ေပါ႕၊ က်ိန္းေက်မယ္ ဆိုၿပီး ကေလးေတြးနဲ႕။

အပိုင္း(၈)

ေထာင္က်တုန္း က်ေနာ္မွတ္မိတာေလးေတြေျပာခ်င္တယ္။ ဘာလဲ ဆိုေတာ႕က်ေနာ္တို႕ ေထာင္က်ေနတဲ႕အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ႕ကို တပ္မွာရွိတဲ႕
အေဆာင္ေတြက ေခၚေခၚခိုင္းတယ္။ ထင္းေခြတာတို႕၊ ထရံယက္ခိုင္းတာတို႕ တိုလီမိုလီ ေ၀ယ်ာ၀စၥလုပ္ခိုင္းတာတို႕ေပါ႕။အဲလို လုပ္ခိုင္းတယ္ဆိုတဲ႕ သူေတြက က်ေနာ္တုိ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲ။ သူတို႕ေတြက က်ေနာ္တို႕ကို ခိုင္းၾကတဲ႕အခါမွာ ေထာက္လွမ္းေရး မို႕လို႕ဆိုတာနဲ႕ ေက်ာၿပီး လုပ္ခိုင္းတဲ႕ သူေတြလည္း ရွိသလို၊ အခ်ိဳ႕႕လည္း က်ေနာ္တို႕ကို သူတို႕ရထားတဲ႕ အေျခအေနေလးတခုကေန ကူညီခ်င္လို႕ ေခၚခိုင္းၾကတာလည္း ရွိတယ္။

အဲလုိအလုပ္လုပ္ခိုင္းၿပီးအခ်ိဳမႈန္႔ေလး ေပးလိုက္တာ၊ ထမင္းေကၽြးလိုက္တာ အဲဒါမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ကို ကူညီခ်င္တဲ႕အတြက္ေခၚ ခိုင္းတာ၊ ဟင္းေလးေတြ ေကၽြးတာ ေဆးလိပ္ေပးတာ စသျဖင္႔ေပါ႔။

ေနာက္ က်ေနာ္တို႕ကို ရိုက္တဲ႕ ထဲမွာ တကယ္႔ကို ပုဂၢိဳလ္ေရး အျငိဳးေတြနဲ႕ ရိုက္တာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတယ္။ က်ေနာ္တို႕ဆိုရင္ ၀ါဒျဖန္႕ခ်ိီေရး section ဆိုေတာ႕ ျပဇာတ္ေတြ ဘာေတြကရတာ ရွိတယ္။အခန္းေလးေတြက ေနာက္မွာ က်ဥ္းက်ဥ္းေလးေလ၊ထားပါေတာ႕ မငယ္တို႕၊သင္းသင္းတုိ႕ၾကေတာ႕ က်ေနာ္တုိ႕နဲ႕က ေမာင္ႏွမလိုျဖစ္ေနေတာ႕ျပဇာတ္အတြက္ အ၀တ္အစားလဲရတာ ရွိတယ္၊ ရွိေတာ႕လိုက္ကာေလးခ်ၿပီးေနာက္မွာ အ၀တ္လဲတာမ်ိဳး ရွိတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႕ကေတာ႕ အမ…မၿပီးေသးဘူးလား…ဆိုၿပီး ေမာင္းရတာမ်ိဳးလည္း ရွိတယ္။

က်ေနာ္ကေတာ႕ ဒါကိုယ္႔အမေတြပဲလို႕ သေဘာထားေတာ႕ …သူတို႕ေတြကို ကိုယ္႔အမေတြလိုပဲ ခံစားၿပီး ဆက္ဆံေျပာဆိုတယ္၊ဒါေပမဲ႕ ေရွ႕တန္းျပန္တာရွိတဲ႕အခါက်ေတာ႕ သူတို႕က ဇာတ္ေနာက္ထိ ေရာက္လာတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႕က သူတုိ႕ကို တားရတာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတယ္၊ တခ်ိဳ႕က မူးေနတာတြလည္း ရွိေတာ႕အဲလုိမ်ိဳး ေျပာမရတဲ႕အခါမ်ိဳးမွာ က်ေနာ္ကေတာ႕ MP ေခၚၿပီးေတာ႕ MPသူတုိ႕ ၀င္ေနတယ္ ဘယ္လိုလဲဆိုေတာ႕ MPက အဲဒီမွာ ေခၚၿပီး အခ်ဳပ္ခန္းထဲ ထည္႔လိုက္တာလည္း ရွိတယ္။ အဲလို အခ်ဳပ္က်ခဲ႕တဲ႕သူေတြကလည္း အျငိဳးနဲ႕လာရိုက္တာမ်ိဳးလည္း ရွိတယ္။

“မင္း ဘာတတ္ႏိုင္ေသးလဲ…အခုေတာ႕ ..ေသစမ္းကြာ“ ဆိုၿပီး လာရိုက္တာမ်ဳိးေတြလည္း ရွိတယ္။ ဟား ဟား အဲဒီလို အျငိဳးနဲ႕ရိုက္ၾကတာလည္း မနည္းဘူး။ ၿပီးေတာ႕ အခ်ိဳ႕က်ေတာ႕လည္း သူတုိ႕က ေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္ပါဘူးဆိုတာကို ျပခ်င္လို႕  က်ေနာ္တုိ႕ကို ပိုၿပီး ႏွိပ္စက္ျပတာလည္း ရွိတယ္။

က်ေနာ္တုိ႕ ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ စြပ္စြဲၿပီး ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြကို ညွာတာေထာက္ထားေနရင္ သူတို႕လည္း အလိုလို ေထာက္လွမ္းေရးပါလို႕ စြပ္စြဲခံရမွာ ေၾကာက္လို႕ ပိုၿပီး ေတာ႕ ေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္ဘူး။ ေထာက္လွမ္းေရးကို မုန္းတယ္ဆိုၿပီးေတာ႕ ရိုက္ျပတာလည္း ရွိတယ္။ ဆိုလိုခ်င္တာက ရိုက္ပံု ရိုက္နည္းပဲ ကြဲတယ္။ ရိုက္တာေတာ႕ ရိုက္ၾကတာပဲ ။ ခံရတာ က်ေနာ္တုိ႕အားလံုး ခံရတာ။

  ၁၂ . ၂ . ၁၉၉၂  မွာ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ အပါအ၀င္ ၁၅ ဦးကို သတ္လိုက္ၾကတယ္။ ေခါင္းျဖတ္ၿပီး သတ္တာပါ၊သတ္ပံုသတ္နည္းကေတာ႕ က်ေနာ္လည္း မေျပာခ်င္ေတာ႕ဘူး။
၁၉.၂.၁၉၉၂ ခုရက္ေန႕ ညမွာ က်ေနာ္္၊ ကိုညီ၊ မငယ္(နန္းေအာင္ေထြးၾကည္)၊ ကိုေက်ာ္ႏိုင္ဦး၊ ကိုရဲလင္း၊ ကို၀ဏ …စတဲ႕  ၇ ေယာက္ကို ကိုမ်ိဳး၀င္းက ေခၚလိုက္တယ္။ ေခၚၿပီး သူ႕ရဲ႕ တဲမွာ စကားေျပာတယ္။

“မင္းတုိ႕ကို ေျပာထားတာက မင္းတို႕ ေထာက္လွမ္းေရး ျဖစ္ေနတဲ႕ ျဖစ္စဥ္ကို အိမ္ကသိတယ္လို႕ ေျပာတယ္၊ အဲေတာ႕ မင္းတို႕ မိဘကို စာေရးပါ၊ ဒီကို လာခဲ႕ဖုိ႕ စာေရးပါ“ အဲလို ေျပာတယ္။

ဒီမွာ က်ေနာ္ ျဖတ္ၿပီး သတိရတုန္းေျပာခ်င္တာ တခုရွိတယ္၊ ကိုေမာင္ေမာင္ေရးထားတဲ႕ ေခတ္သစ္ ဟသၤာကိုးေသာင္းစာအုပ္မွာ ေရးထားတယ္။

သူနဲ႕ ေတြ႕စဥ္ကာလမွာ ေက်ာင္းသားေတြက ေျပာတယ္ေပါ႕ေနာ္။ ဒီကေက်ာင္းသားေတြ အစိုးရဆီမွာ အလင္းျပန္မ၀င္ရဲဘူး ဒီမွာပဲ ေနေနတယ္ဆိုၿပီး ကိုေမာင္ေမာင္က ေရးထားတယ္။ အဲဒါ မဟုတ္ဘူး၊ မွားတယ္။ ဘာေၾကာင္႕မဟုတ္ဘူးလဲဆိုတာက က်ေနာ္တို႕က  ေျပးမယ္ဆိုရင္ ေျပးရတယ္။ က်ေနာ္က ေတာက္ေလွ်ာက္ ဗဟိုမွာ ေနခဲ႕တဲ႕ေကာင္။ဒါ ကိုယ္ရည္ေသြးၿပီး ေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး။

အသတ္ခံရတဲ႕ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က ေျပးရင္ ေျပးလို႕ရႏိုင္ရဲ႕သားနဲ႕ “ငါ မေျပးခ်င္ေတာ႕ဘူး၊ ငါတို႕ဒီအေျခအေနကို ရန္သူ႕ဆီမွာသြားေျပာရမလားကြာ… ငါ..ဒီမွာပဲ အေသခံလိုက္ေတာ႕မယ္“တဲ႕.. ဒါ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ေျပာခဲ႕တဲ႕ စကားကို ေျပာျပတာ။ ဒါ သူ က်ေနာ္႕ကို ေျပာခဲ႕တာေပါ႕ေနာ္။

ေနာက္ က်ေနာ္ ထြက္မေျပးတဲ႕ အခ်က္ရွိေသးတယ္။ အဲဒါက ဘာလဲ ဆိုေတာ႕ ဗ်ဴဟာ ၂ မွာက ဒီဟာက နံရံေပါ႕။ အဲဒါ သက္ထြန္းလား မသိဘူး၊ သူ႕ေဘးက ဦးေအာင္ကိုး၊ဒီဘက္ေဘးက လူေတြေပါ႕ေလ၊ အဲဒီမွာ အစြန္ဆံုးတေယာက္က ထြက္ေျပးသြားတာ။ အဲလုိ ထြက္ေျပးသြားေတာ႕ ကိုဘဂ်မ္းက သူ႕ေဘးနားကလူ ဦးေအာင္ကိုးကို မင္းေဘးနားက လူထြက္ေျပးသြားတာ မင္းသိလားလို႕ေမးတယ္။ မသိဘူး ဆိုေတာ႕ တခါတည္း ပစ္ခ်လိုက္တာ။ အဲေတာ႕ က်ေနာ္ ထြက္ေျပးသြားရင္ က်ေနာ္႕ေဘး ႏွစ္ဘက္က လူေတြ အသတ္ခံရမွာ။ အဲဒါကို က်ေနာ္႕ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ကို က်ေနာ္ ျပန္ၿပီးေတာ႕ သတ္ခဲ႕ရသလို ျဖစ္သြားမွာ။

ေနာက္တခုက က်ေနာ္တုိ႕ စိတ္ထဲမွာ AB ဆိုတာ ရွိတယ္၊ ေက်ာင္းသား တပ္မေတာ္ ဆိုတာ ရွိတယ္။ သူတို႕ က်ေနာ္တုိ႕ကို ဘယ္ေလာက္ စြပ္စြဲၿပီး ႏွိပ္စက္ ႏွိပ္စက္တာက တပိုင္း က်ေနာ္တုိ႕ စိတ္ထဲမွာ ေက်ာင္းသားဆိုတာ ရွိတယ္။ ေတာ္လွန္ေရးရွိတယ္။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႕ စိတ္ထဲမွာအရမ္း စြဲစြဲျမဲျမဲ ရွိတယ္။

တကယ္ကို စြဲစြဲဲျမဲျမဲ ရွိခဲ႕ပါတယ္။ ခုခ်ိန္ထိလည္း စိတ္ထဲမွာ ရွိတယ္။ အဲဒါေၾကာင္႕ က်ေနာ္တို႕ မေျပးခဲ႕ၾကတာ၊ သူေျပာသလို မေျပးတာ မဟုတ္ဘူး။  အဲလို သြားေနရင္းနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ အရမ္းေမွ်ာ္လင္႔ထားတာ။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ႕ကို ကယ္တင္မဲ႕ ကယ္တင္ရွင္အေနနဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ထားတာ ေဒါက္တာ ႏိုင္ေအာင္ကိုပဲ။

ေရွွ႕ဆက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ေလးစားခင္မင္လ်က္ပါ။

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
Unlike ·  · Share
  • Waimar Nyunt အမက ေကာင္းခန္းမွာ ရပ္ထားတယ္ :)
  • Yin Aye Yin ေျပာစရာ စကားမထြက္နိုင္ေတာ ့ဘူး။စစ္အစိုးရထက္ ပိုျပီးရက္စက္နိုင္ႀကတယ္။
  • Myo Aung Khaing ရွယ္သြားပါတယ္။ တင္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ။
  • Shwe Zin Mon Aung "ဒါေပမဲ႕ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္က က်ေနာ္႕ကို ေျပာခဲ႕တယ္။ ဘိုဘိုတဲ႕ …မင္း ၀န္ခံလိုက္ပါတဲ႕။ဘာေၾကာင္႔လဲ အကိုလို႕ က်ေနာ္ကေမးေတာ႕ သူက ေျပာတယ္၊ ငါက ေသမွာတဲ႕။ ငါေသလို႕ရွိရင္ …ဒီသမိုင္းေတြကို ျပန္ေဖာ္ဖို႕အတြက္ အသက္ရွင္ဖို႕ လူလိုအပ္တယ္…တဲ႕။ အဲေတာ႕…မင္း ၀န္ခံလိုက္ပါတဲ႕။ .. .........................အသတ္ခံရတဲ႕ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က ေျပးရင္ ေျပးလို႕ရႏိုင္ရဲ႕သားနဲ႕ “ငါ မေျပးခ်င္ေတာ႕ဘူး၊ ငါတို႕ဒီအေျခအေနကို ရန္သူ႕ဆီမွာသြားေျပာရမလားကြာ… ငါ..ဒီမွာပဲ အေသခံလိုက္ေတာ႕မယ္“တဲ႕.. ဒါ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ေျပာခဲ႕တဲ႕ စကားကို ေျပာျပတာ။ ဒါ သူ က်ေနာ္႕ကို ေျပာခဲ႕တာေပါ႕ေနာ္။"... I really wish all the responsible criminals could be punished soon which is what they deserve .. loath them all !!
    20 hours ago · Like · 3
  • ၾကယ္ နီ ဦးဘုိကိုအဲလိုဗ်ဴးတာ စိ္တခ်မ္းသာတယ္
  • Zaw Zaw Soe pls let me share n thanks
  • Kophone Naing အသတ္ခံရတဲ႕ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က ေျပးရင္ ေျပးလို႕ရႏိုင္ရဲ႕သားနဲ႕ “ငါ မေျပးခ်င္ေတာ႕ဘူး၊ ငါတို႕ဒီအေျခအေနကို ရန္သူ႕ဆီမွာသြားေျပာရမလားကြာ… ငါ..ဒီမွာပဲ အေသခံလိုက္ေတာ႕မယ္“တဲ႕.. ဒါ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ ေျပာခဲ႕တဲ႕ စကားကို ေျပာျပတာ။ ဒါ သူ က်ေနာ္႕ကို ေျပာခဲ႕တာေပါ႕ေနာ္။
  • Aung Ko ေကာင္းခန္းေရာက္မွကြာ အမ ရာ ျမန္ျမန္တင္ပါဗ်ာ ဖတ္ခ်င္လွျပီ

No comments:

Post a Comment