Sunday, August 26, 2012

ကိုေအာင္ျမတ္သူဆိုတာ???


အခုတေလာ က်ေနာ္ေရးတဲ့စာေတြနဲ ပတ္သက္ျပီး က်ေနာ့္အေပၚ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေ၀ဖန္ျပီး ဘယ္သူျဖစ္ႏိုင္လဲဆိုတာေတြကို ေျပာေနၾကတာကို ၾကားေန ျမင္ေန၇ပါတယ္၊ က်ေနာ္ဘယ္သူလဲဆိုတာထက္ က်ေနာ္ေရးတဲ့ အခ်က္အလက္ အေၾကာင္းအရာေတြက အေ၇းၾကီးပါတယ္။ မွားတယ္ဆိုရင္လဲ ကာယကံရွင္ေတြ ရွင္းရဲရင္ ရွင္းေပါ့ဗ်ာ၊ က်ေနာ္ေရးတယ္္ဆိုတာလဲ အေထာက္အထားမဲ့ေရးေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ့္ကိုလဲ အခုတေလာ ေဖ့စ္ဘုတ္က နာမည္ရွိတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယါက္ျဖစ္သလိုလို စြပ္စဲြေနခ်င္တာေတြလဲ သိေနရတယ္။ ABSDF အေၾကာင္္း ဘယ္ေလာက္သိသလဲတို. ဘာတို. ေျပာေနတာေတြလဲ ၾကားေနရတယ္။ မသိပဲနဲ. ဒိအေၾကာင္းေတြကို မေရးဘူးဆိုတာေတာ့ ေျပာေနတဲ့သူေတြ သိထားဖို.ေကါင္းတာေပ့ါဗ်ာ။ အဲဒီေတာ့ တကယ္က်ေနာ္ ဘယ္သူလဲဆိုတာ သိခ်င္ရင္ သိခ်င္တဲ့သူမ်ား ဖုံးနံပါတ္ကို မက္ေဆ့ခ်္ ပို.ထားေပးပါ။ စကားေျပာ ပါ့မယ့္၊ က်ေနာ္အမွန္တရားအတြက္ မတရားမွဳေတြကို ဆန္.က်င္ တိုက္ပဲြ၀င္ေနတဲ့သူပဲဗ်ာ ေၾကာက္တတ္ရင္ ေဘးထြက္ထိုင္ေနမွာေပ့ါ။
1 · ·
  • You and 5 others like this.
    • မ်က္လံုး တစ္ေထာင္ က်ေနာ္အမွန္တရားအတြက္ မတရားမွဳေတြကို ဆန္.က်င္ တိုက္ပဲြ၀င္ေနတဲ့သူပဲဗ်ာ ေၾကာက္တတ္ရင္ ေဘးထြက္ထိုင္ေနမွာေပ့ါ။
      12 hours ago · · 2
    • Htay Thanhtwaykyu ဘာေတြလဲမသိေတာ့ဘူး
      12 hours ago ·
    • Winsoe Soe I trust u . ေခြးေဟာင္တိုင္း ထၾကည္႔စရာ မလိုပါ ။
      11 hours ago · · 1
    • Winsoe Soe က်မဖံုးနံပါတ္ပါ . မယံုလို႔မဟုတ္ပါ.. စကားေျပာဖူးခ်င္လို႔ပါ . 0034 603 151 296 . & 0034 67 13 14 797 .
      9 hours ago · · 1
    • Aung Myat Thu က်ေနာ္ ေခၚမယ္။ အီးေမးပို.လိုက္မယ္။ ေခၚမဲ.အခ်ိန္
      4 hours ago ·

No comments:

Post a Comment