Tuesday, February 5, 2013

ABSDF ကို တိုက္ခိုက္ေနျခင္း မဟုတ္ပါ




May Thingyan Hein · 8,503 like this
4 hours ago · 
  • --------------------------------------------

    ABSDF ရဲေဘာ္ေဟာင္းေတြနဲ႕ ေတြ႕ၿပီး အင္တာဗ်ဴးလုပ္ၿပီး သူတို႕ ေျပာတဲ႕ သူတုိ႕အေၾကာင္းေတြ ေရးေနတာ က်မ ABSDF ကို တိုက္ခိုက္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။

    က်မ ေရးသမွ်ဟာလည္း က်မရဲ႕ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္၊ အေတြးအျမင္လံုး၀ မပါ၀င္ဘဲ ရဲေဘာ္ေတြ ေျပာခဲ႕သမွ်ကိုပဲ က်မေရးခဲ႔တယ္။ ျဖတ္ေတာက္ျခင္း၊ ျဖည္႔စြတ္ျခင္း မရွိခဲ႕ပါဘူး။
    က်မ ေရးတာ မွားရင္လည္း ကာယကံရွင္ေတြက က်မကို မွားေၾကာင္း ၀င္ေျပာလို႕ရတာပါပဲ။

    ခုခ်ိန္ထိ က်မေရးတာ မွားေနတယ္လို႕ ဘယ္သူကမွ ေျပာမလာေသးဘူး။

    ဒါကို ဘာေၾကာင္႕ က်မကို ABSDF ကို တိုက္ခိုက္ေနသူ ျဖစ္ေအာင္ ေျပာဆုိတာလည္း က်မ နားမလည္ႏိုင္ဘူး။

    ABSDF ေက်ာင္းသား တပ္မေတာ္ကို စိတ္၀င္စားတဲ႕အတြက္ က်မ ဆက္ေမးေနတာပါ။ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ႕လည္း ေမးသြား ေရးသြားဖို႕ပဲ ရွိပါတယ္။

    ကမၻာေက်ာ္ အၾကမ္းဖက္ အဖြဲ႔အစည္းေတြ ေတာင္မွ သတင္းစာဆရာေတြကို သူတုိ႕အေၾကာင္းေရးေပးဖို႕၊ သူတို႕ ရွင္းလင္းခ်င္တာေလးေတြ ရွင္းလင္းခြင္႔ရေအာင္ေရးေပးဖို႕ လိုက္ေနခ်ိန္.. ၾကိဳးစားေနခ်ိန္မွာ... ဘာေၾကာင္႕မ်ား မီဒီယာကို ေၾကာက္ေနသလဲ ဆုိတာ စဥ္းစားလို႕မရပါဘူး။

    ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
    4Unlike ·  · 
    • You, Kyaw Phyo WaiNay Wynn Htunn and 39 others like this.
    • Song Bird လုပ္သင့္တာကိုလုပ္ေနတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ကို ေလးစားတာထက္ပိုပါတယ္ ။ သူငယ္ခ်င္းဆက္လုပ္ပါ ။ ေခြးေဟာင္တိုင္းထမႀကည့္နဲ႔ အိပ္ေရးပ်က္တယ္ ။
      3 hours ago via mobile · Like
    • Zin Htun မဟုတ္တာလုပ္ထားတာကို ေၾကာက္မွာေပါ့ အစ္မရဲ့
    • Wana Zaw Zaw လိပ္ျပာမလံုလိုျဖစ္မွာေပါ့...ဆက္ေရးပါဗ်ာ...
      56 minutes ago · Like

      • Hla Soe ေမသၾကၤန္ဟိန္စာေရးတာသတိထားၿပီးေရးပါ ငါ့တုိ့ABSDFဟာအၾကမ္းဖက္အဖဲြ ့အစည္းမဟုတ္ဘူးေနာက္ကုိဆင္ၿခင္ပါ။
      • ဘရာဇီး ငွက္ရိုး သိပ္ေၾကာက္ေနၾကတာေတြ ရွိလို႔ ဥပမာေပးတာ ျဖစ္မွာပါေလ...

No comments:

Post a Comment